Allround Medewerker Burgerzaken

Gemeente Apeldoorn
  • 24 uur p/w
  • Gelderland
  • €70,- p/u
Midlance & Detachering
Sluit over -38 dagen
Inschrijven
  • Sluitingsdatum: 28 april 2025 om 09:00
  • Startdatum: 6 mei 2025
  • Einddatum project: 4 maanden na start met 6 maanden optie tot verlenging

Opdrachtomschrijving

Opdracht

Jij komt te werken in een team met 55 collega’s. Wat jouw nieuwe team kenmerkt? Dat is natuurlijk de hoge sociale betrokkenheid en de wil om elke uitdaging aan te gaan. Bij de gemeente Apeldoorn werk je niet alleen aan een optimale dienstverlening voor inwoners en ondernemers, maar ook aan jezelf. Want met volop kansen voor ontwikkeling, zijn we een ambitieuze organisatie. Een dichte deur kom je bij ons niet gauw tegen, betrouwbare en innovatieve collega’s wel!

 

 

Verantwoordelijkheden

  • Aanvragen/uitgifte van reisdocumenten en rijbewijzen;
  • Verstrekken van uittreksels uit de BRP;
  • Aanvragen van verklaringen omtrent het gedrag;
  • Verwerken van aangifte van verhuizingen en emigraties;
  • Opmaken van notariële verklaringen.

Organisatie

Organisatie

Met bijna 170.000 inwoners zijn we de elfde gemeente van Nederland. En we groeien door naar 180.000 inwoners. Met zo’n 2.000 collega’s dragen we bij aan de strategische doelen van de organisatie: Apeldoorn versterken als gezinsstad, duurzaam en ondernemend Apeldoorn en een toeristisch toplandschap.

 

 

Onze ambitie

De samenleving verandert continu. Dat vraagt ook iets voor onze organisatie. We willen wendbaar blijven en daarbij in control zijn. Onze uitvoeringskracht vergroten en ons strategisch vermogen versterken. Dat is een mooie ambitie en vraagt om mensen die die ambitie willen waarmaken. Samen werken we aan het Apeldoorn van morgen! In onze organisatie werken we in vier thema’s waarbinnen de verschillende afdelingen opereren. De thema’s zijn Concern, Ruimte en Economie, Maatschappelijke ontwikkeling en Dienstverlening & Bedrijfsvoering.

 

 

Onze cultuur

De vier kernwaarden van de gemeente Apeldoorn zijn: vakmanschap, innovatiekracht, betrouwbaarheid en samenwerking. Ons vakmanschap wil zeggen dat onze kennis en kunde groot is. Onze innovatiekracht helpt ons om te kunnen reageren op de veranderingen om ons heen. Onze betrouwbaarheid blijkt uit het feit dat we zeggen wat we doen en doen wat we zeggen.

 

En tot slot zijn we stevig geworteld in de Apeldoornse samenleving en gaan we actief samenwerkingen aan met onze inwoners, ons bestuur, bedrijven, andere overheidsinstanties en natuurlijk ook binnen het stadhuis met elkaar. We weten dat we elkaar nodig hebben en dat bundeling van onze kennis, inzicht en visies op de toekomst leidt tot de beste oplossingen voor onze inwoners voor nu en voor later. We zien samenwerking ook niet als iets vrijblijvends. We investeren actief in samenwerkingen vanuit de overtuiging dat we samen meer kunnen bereiken dan alleen, en dat we samen ook verantwoordelijk zijn voor het eindresultaat.

 

 

Competenties

  • Secuur en betrouwbaar;
  • Communicatief vaardig;
  • Representatief;
  • Dienstverlenend.

Midlance constructie

Met onze Midlance constructie hebben wij de perfecte oplossing en profiteer je van:

  • Behoud je ondernemerschap
  • Pensioenopbouw en vakantiedagen
  • Geen risico op schijnzelfstandigheid (Wet DBA-proof!)
  • Basissalaris van €2.500 bij geen opdracht 

Werk als zelfstandige, maar mét zekerheid! Klik hieronder en ontvang meer informatie over onze Midlance constructie.

 

Lees meer

(opleidings)eisen

  • mbo

Wensen

  • Je hebt aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van beschreven balieproducten binnen Burgerzaken (maximaal 75 punten).
    Je hebt 2 tot 3 jaar werkervaring met de genoemde producten binnen Burgerzaken (15 punt).
    Je hebt 3 tot 5 jaar werkervaring  met de genoemde producten binnen Burgerzaken (45 punten).
    Je hebt meer dan 5 jaar werkervaring  met de genoemde producten binnen Burgerzaken (75 punten).
  • Je hebt ervaring met het werken in het systeem iBurgerzaken (maximaal 25 punten).
    Geen ervaring (0 punten).
    Ervaring met een vergelijkbaar systeem als iBurgerzaken (15 punten).
    Ervaring met iBurgerzaken (25 punten).

KO eisen

  • Het ingediende CV bevat maximaal 5 pagina’s. Alle extra pagina’s boven de gevraagde 5 pagina’s worden niet beoordeeld door de aanbestedende dienst;
  • Je bent per 6 mei 2025 beschikbaar;
  • Je hebt minimaal twee jaar recente werkervaring in het uitvoeren van alle beschreven taken en producten onder het kopje ‘Verantwoordelijkheden’ binnen de afdeling Burgerzaken, bij een gemeente. *In de afgelopen vier jaar, teruggerekend vanaf de datum van publicatie van deze uitvraag;
  • Je bent van maandag tot en met vrijdag van 8.15 tot 17.00 uur beschikbaar en is daarnaast ook beschikbaar op donderdagavond tot 19.30 uur;
  • Je bent in ieder geval dinsdag, woensdag en vrijdag beschikbaar. De overige werkdag(en) is/zijn in overleg;
  • Je hebt geen vakantie tot 1-9-2025 en is in de periode 1-5-2025 tot 1-9-2025 dus volledig beschikbaar;
  • Uurtarief maximale tarief is €70,- Exclusief BTW en inclusief reiskosten woon-werverkeer en fee;
  • Je hebt een maximale woon-werkafstand van 70 kilometer (dit in verband met noodzakelijke aanwezigheid om 8.15 uur).

Informatie

  • Aantal uur per week 24 uur
  • Van 6 mei 2025
  • Tot 4 maanden na start met 6 maanden optie tot verlenging
  • Prijs per uur €70,- p/u

Extra informatie

De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 1 mei 2025.

  • 1. Binnen 1 werkdag reactie
  • 2. Introductie bij de opdrachtgever
  • 3. Aan de slag
WE REAGEREN ALTIJD BINNEN ÉÉN WERKDAG
  • We kijken goed naar je cv en gaan na in hoeverre je past bij de opdracht. Is er een match?
  • Ook kijken we naar je gewenste tarief. In hoeverre is dit concurrerend?
  • Zodra alle seinen op groen staan, starten we het offertetraject. Dat doen we alleen als we denken dat je een goede kans maakt om de opdracht binnen te slepen. 
  • Twijfelen we of er een match is? Dan hoor je dat binnen één werkdag van ons.

 

De opdracht sluit 28 april 2025. We ontvangen graag je reactie uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum van de opdracht.
Inschrijven

Let op! Dit betreft een midlance vacature, geen ZZP opdracht.

Gegevens
Uurtarief
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Copyrights © 2025 All Rights Reserved by Juridisch ZZP