Casemanager Omgevingswet

Gemeente Midden-Delfland
  • 32 - 36 uur p/w
  • Zuid-Holland
  • €110,- p/u
ZZP
Sluit over -39 dagen
Inschrijven
  • Sluitingsdatum: 7 april 2025 om 09:00
  • Startdatum: Z.s.m.
  • Einddatum project: 3 maanden na start met 2 maal 3 maanden optie tot verlenging

Opdrachtomschrijving

Opdracht

Als Casemanager, behandel en beoordeel je de meer ingewikkelde vergunningstrajecten en verzoeken tot omgevingsoverleg op het gebied van ruimtelijke ordening. Je beschikt over grondige kennis van het omgevingsrecht en de Omgevingswet in het bijzonder. Je bent in staat het gehele traject inclusief vergunningverlening, bezwaar en beroep tot een goed einde te brengen. Je bent communicatief vaardig en je staat veelvuldig met initiatiefnemers in contact over het kunnen realiseren van plannen, bijvoorbeeld in het kader van het omgevingsoverleg. Je weet daarbij precies welke interne en externe expertises hiervoor geraadpleegd moet worden. Ook met deze adviseurs sta je veelvuldig in contact.

 

Samen bouwen we aan een projectmatige manier van werken en het realiseren van een zo goed mogelijke leefomgeving voor inwoners, bedrijven en bezoekers van Midden-Delfland.

 

Competenties

  • Goede communicatieve vaardigheden (op diverse niveaus);
  • Analytisch;
  • Slagvaardig;
  • Bestuurlijke en organisatiesensitiviteit;
  • Verbindend;
  • Enthousiasmeren.

Organisatie

Organisatie

Midden-Delfland is een oer-Hollandse gemeente met een waardevol agrarisch veenweidelandschap. Ondanks oprukkende verstedelijking is het oorspronkelijk cultuurlandschap met de vele sporen uit het verleden bewaard gebleven. Het open groengebied is als recreatiegebied van groot belang voor de leefbaarheid voor de inwoners van de omliggende steden. Samen met inwoners, ondernemers, natuurorganisaties en andere overheden werkt de gemeente aan behoud en versterking van deze kwaliteiten. Je komt te werken bij het team VTH. Dit is een van de drie teams binnen de afdeling Landschap, Wonen en Economie. Je zult daarbij veel samenwerken met team Ruimte. Flexibiliteit, samenwerking en een aanpakkersmentaliteit kenmerken ons team. De sfeer is informeel, open en collegiaal.

Midlance constructie

Met onze Midlance constructie hebben wij de perfecte oplossing en profiteer je van:

  • Behoud je ondernemerschap
  • Pensioenopbouw en vakantiedagen
  • Geen risico op schijnzelfstandigheid (Wet DBA-proof!)
  • Basissalaris van €2.500 bij geen opdracht 

Werk als zelfstandige, maar mét zekerheid! Klik hieronder en ontvang meer informatie over onze Midlance constructie.

 

Lees meer

(opleidings)eisen

  • HBO

Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met de Wro, de Omgevingswet en het Omgevingsplan, benoem waar dit is opgedaan (30 punten);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als adviseur Ruimtelijke Ordening (25 punten);
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met de advisering en begeleiding van aanvragen/vergunningen binnen een gemeente (20 punten);
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen het vakgebied RO van een gemeentelijke instelling (15 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met VTH-processen, benoem waar deze is opgedaan) (10 punten).

KO eisen

  • Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding op planologisch en/of juridisch gebied;
  • Uiterlijk om te starten in maart 2025 beschikbaar voor 32 tot 36 uur per week;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als adviseur Ruimtelijke Ordening binnen een gemeente;
  • Een maximum uurtarief van € 110,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer én fee.

Informatie

  • Aantal uur per week 32 - 36 uur
  • Van Z.s.m.
  • Tot 3 maanden na start met 2 maal 3 maanden optie tot verlenging
  • Prijs per uur €110,- p/u

Extra informatie

De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 20 maart 2025 van 13:00 uur tot 16:00 uur. 

De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

  • 1. Binnen 1 werkdag reactie
  • 2. Introductie bij de opdrachtgever
  • 3. Aan de slag
WE REAGEREN ALTIJD BINNEN ÉÉN WERKDAG
  • We kijken goed naar je cv en gaan na in hoeverre je past bij de opdracht. Is er een match?
  • Ook kijken we naar je gewenste tarief. In hoeverre is dit concurrerend?
  • Zodra alle seinen op groen staan, starten we het offertetraject. Dat doen we alleen als we denken dat je een goede kans maakt om de opdracht binnen te slepen. 
  • Twijfelen we of er een match is? Dan hoor je dat binnen één werkdag van ons.

 

De opdracht sluit 7 april 2025. We ontvangen graag je reactie uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum van de opdracht.
Inschrijven
Gegevens
Uurtarief
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Copyrights © 2025 All Rights Reserved by Juridisch ZZP