Ervaren secretaris Commissie bezwaar algemene zaken

Gemeenschappelijke regeling 1Stroom
  • 12-20 uur p/w
  • Gelderland
  • Geen max. uurtarief
ZZP
Sluit over -5 dagen
Inschrijven
  • Sluitingsdatum: 10 juli 2025 om 09:00
  • Startdatum: Z.s.m.
  • Einddatum project: 2 tot 6 maanden na start met mogelijk optie tot verlenging

Opdrachtomschrijving

Opdracht

Secretariaat Commissie bezwaar algemene kamer. De commissie behandelt bezwaarschriften over een breed scala aan onderwerpen, zoals: Omgevingsrecht, Verkeer, Subsidies (mits niet behandeld door de sociale kamer), Algemeen juridische zaken, Andere zaken die niet specifiek onder de sociale kamer vallen.
Vanwege plotelinge uitval van onze vaste secretaris zoeken we een ervaren secretaris, die de werkvoorraad snel in kaart kan brengen en de nodige interventies kan inzetten om te zorgen dat de bezwaren tijdig en kundig kunnen worden afgewikkeld.

 

 

Competenties

  • Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk);
  • Klantgericht;
  • Tactisch gedrag;
  • Resultaatgericht werken;
  • Organiseren;
  • Analyserend vermogen;
  • Plannen en organiseren.

Organisatie

Organisatie

1Stroom is de organisatie die werkt voor de gemeenten Duiven en Westervoort. De gemeenten zijn elk zelfstandig, met een eigen gemeenteraad en college van burgemeester en wethouders. Ze maken zelf keuzes in waar geld in wordt geïnvesteerd en ze stellen beleid op.

 

De ongeveer 300 medewerkers van 1Stroom werken op meerdere locaties. Om makkelijk te kunnen ‘flexen’ hebben we speciale werkruimtes ingericht en apparatuur ter beschikking. Samen hebben de gemeenten ongeveer 40.000 inwoners. Die kunnen bij hun eigen gemeente(-huis) terecht voor een paspoort, rijbewijs of uittreksel. Ook op het gebied van zorg en ondersteuning blijven inwoners in contact met hun ‘eigen’ gemeente. Dit geldt natuurlijk ook voor maatschappelijke organisaties en ondernemers die er zijn gevestigd.

 

 

Waar staan wij voor?

Een veerkrachtige organisatie middenin een vitale samenleving is onze ambitie. En een goede dienstverlening aan inwoners, organisaties en bedrijven is waar we altijd naar streven. Door een betrouwbare en betrokken partner te zijn, willen we bijdragen aan een samenleving waar het goed wonen en werken is.

 

Bij ons werken mensen die collegiaal, dienstverlenend, ondernemend en open zijn. De kernwaarden die we met elkaar hebben afgesproken zijn voor ons belangrijk: vertrouwen, aandacht en verantwoordelijkheid. Met energie, kennis en plezier vinden we oplossingen voor uitdagende vraagstukken van de twee gemeentebesturen waar we voor werken.

Hybride constructie

Met onze Hybride constructie hebben wij de perfecte oplossing en profiteer je van:

  • Behoud je ondernemerschap
  • Pensioenopbouw en vakantiedagen
  • Geen risico op schijnzelfstandigheid (Wet DBA-proof!)
  • Basissalaris van €2.500 bij geen opdracht 

Werk als zelfstandige, maar mét zekerheid! Klik hieronder en ontvang meer informatie over onze Hybride constructie.

 

Lees meer

(opleidings)eisen

  • Hbo

Wensen

Aantoonbare afgeronde opleiding binnen het vakgebied van commisie bezwaar (benoem dit duidelijk in het cv) (35 punten);


Aantoonbare werkervaring met inspringen in een lopende werkvoorraad waarbij orde op zaken gesteld moest worden (benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);


Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als secretaris bezwaar commissie (20 punten);


Uiterlijk beschikbaar per 1 augustus 2025 voor 12 tot 20 uur per week  (15 punten).

KO eisen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als secretaris bezwaar commissie;
  • Een aantoonbare afgeronde rechten opleiding op hbo bachelor;
  • Aantoonbare werkervaring binnen een overheidsinstelling in de afgelopen 3 jaar.

Informatie

  • Aantal uur per week 12-20 uur
  • Van Z.s.m.
  • Tot 2 tot 6 maanden na start met mogelijk optie tot verlenging
  • Geen max. uurtarief

Extra informatie

Je bent vrij in het kiezen van de werkdagen. De hoorzittingen vinden plaats op mandagavonden.

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 16 juli 2025.

  • 1. Binnen 1 werkdag reactie
  • 2. Introductie bij de opdrachtgever
  • 3. Aan de slag
WE REAGEREN ALTIJD BINNEN ÉÉN WERKDAG
  • We kijken goed naar je cv en gaan na in hoeverre je past bij de opdracht. Is er een match?
  • Ook kijken we naar je gewenste tarief. In hoeverre is dit concurrerend?
  • Zodra alle seinen op groen staan, starten we het offertetraject. Dat doen we alleen als we denken dat je een goede kans maakt om de opdracht binnen te slepen. 
  • Twijfelen we of er een match is? Dan hoor je dat binnen één werkdag van ons.

 

De opdracht sluit 10 juli 2025. We ontvangen graag je reactie uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum van de opdracht.
Inschrijven
Gegevens
Uurtarief
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Copyrights © 2025 All Rights Reserved by Juridisch ZZP