Junior Vergunningverlener Bouw

Omgevingsdienst Regio Nijmegen
  • 36 uur p/w
  • Gelderland
  • €70,- p/u
Midlance & Detachering
Sluit over -30 dagen
Inschrijven
  • Sluitingsdatum: 19 mei 2025 om 09:00
  • Startdatum: 1 juni 2025
  • Einddatum project: 01-02-2026 met 2 maal 6 maanden optie tot verlenging

Opdrachtomschrijving

Opdracht

We zijn op zoek naar een junior casemanager die zelfstandig een Omgevingsvergunning kan verlenen. Het betreft aanvragen voor kleine bouwwerken en aanvragen op het gebied van reclame, inrit, kap en sloop.

 

Verantwoordelijkheden: Het zelfstandig coördineren en behandelen van een vergunningaanvraag. Contacten leggen met (wettelijke) adviseurs en de adviezen verwerken in de beschikking.

 

 

Competenties

  • Communiceren;
  • Plannen en organiseren;
  • Oordeelsvorming;
  • Pragmatische 'hands on' mentaliteit;
  • Hoog werktempo, outputgericht.

Organisatie

Organisatie

Omgevingsdienst Regio Nijmegen (ODRN) zet zich met zo’n 240 collega's in voor een gezonde, duurzame en veilige regio. Dit doen we in een samenwerkingsverband met de gemeenten Berg en Dal, Beuningen, Druten, Heumen, Nijmegen, Wijchen en de provincie Gelderland, door taken uit te voeren op het gebied van vergunningverlening, toezicht en handhaving (VTH). Daarnaast is ODRN één van de zes omgevingsdiensten die verantwoordelijk is voor de uitvoering van Seveso-taken. ODRN doet dit voor de provincies Gelderland en Overijssel.

Midlance constructie

Met onze Midlance constructie hebben wij de perfecte oplossing en profiteer je van:

  • Behoud je ondernemerschap
  • Pensioenopbouw en vakantiedagen
  • Geen risico op schijnzelfstandigheid (Wet DBA-proof!)
  • Basissalaris van €2.500 bij geen opdracht 

Werk als zelfstandige, maar mét zekerheid! Klik hieronder en ontvang meer informatie over onze Midlance constructie.

 

Lees meer

(opleidings)eisen

  • hbo

Wensen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring bij een omgevingsdienst (30 punten);
  • Aantoonbare kennis van de omgevingswet opgedaan middels een opleiding of cursus (25 punten);
  • Aantoonbare kennis van de wet kwaliteitsborging (benoem dit duidelijk in het cv) (25 punten);
  • In het bezit van een aantoonbare ABW 1 (20 punten).

KO eisen

  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet je gebruik maken van eigen mobiel;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met procesmanagement en het afhandelen van AWB procedures (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
  • Aantoonbare werkervaring bij een omgevingsdienst;
  • Je bent bereid om bij wederzijds goedvinden na 12 maanden kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (minimaal 1040 uur).

Informatie

  • Aantal uur per week 36 uur
  • Van 1 juni 2025
  • Tot 01-02-2026 met 2 maal 6 maanden optie tot verlenging
  • Prijs per uur €70,- p/u

Extra informatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 22 mei 2025.

De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • 1. Binnen 1 werkdag reactie
  • 2. Introductie bij de opdrachtgever
  • 3. Aan de slag
WE REAGEREN ALTIJD BINNEN ÉÉN WERKDAG
  • We kijken goed naar je cv en gaan na in hoeverre je past bij de opdracht. Is er een match?
  • Ook kijken we naar je gewenste tarief. In hoeverre is dit concurrerend?
  • Zodra alle seinen op groen staan, starten we het offertetraject. Dat doen we alleen als we denken dat je een goede kans maakt om de opdracht binnen te slepen. 
  • Twijfelen we of er een match is? Dan hoor je dat binnen één werkdag van ons.

 

De opdracht sluit 19 mei 2025. We ontvangen graag je reactie uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum van de opdracht.
Inschrijven

Let op! Dit betreft een midlance vacature, geen ZZP opdracht.

Gegevens
Uurtarief
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Copyrights © 2025 All Rights Reserved by Juridisch ZZP