Senior casemanager Omgevingsverzoeken

Gemeente Utrechtse Heuvelrug (Doorn)
  • 36 uur p/w
  • Utrecht
  • Geen max. uurtarief
Midlance & Detachering
Sluit over 0 dagen
Inschrijven
  • Sluitingsdatum: 9 mei 2025 om 17:00
  • Startdatum: 2 mei 2025
  • Einddatum project: 31-12-2025 (uiterlijk 31-12-2027)

Opdrachtomschrijving

Opdracht

Je bent verantwoordelijk voor het totale proces en de inhoud van de verschillende omgevingsverzoeken (meldingen, vooroverlegplannen en omgevingsvergunningen). Naast bouwen gaat het vaak om monumenten en de (kruimel) Bopa. Verder zul je met een projectleider voor de Bopa (voorheen bestemmingsplanwijziging) samenwerken. De projectleider is verantwoordelijk ruimtelijke deel en het bestuurlijke proces. Jij bent verantwoordelijk voor het proces, besluit, afhandeling en eventueel de bouwtechnische vergunning. Het zal voornamelijk woningbouw betreffen.

 

Je beoordeelt verzoeken aan wet- en regelgeving, waaronder het tijdelijk Omgevingsplan en het besluit bouwwerken leefomgeving.
Je vraagt advies aan interne en externe adviseurs en verwerkt deze integraal.
Je adviseert inwoners en ondernemers met betrekking tot het tijdelijke Omgevingsplan en vergunningsvrij bouwen etc., zowel mondeling als schriftelijk (mail, telefonisch en brief).

 

 

Wat vragen wij?

  • Een medewerker met een afgeronde hbo-opleiding met aanvullende opleidingen ABW-1 en bij voorkeur ABW-2;
  • Je bent een planner en organisator;
  • Je hebt affiniteit met automatisering;
  • Je bent transparant en daadkrachtig, je kan binnen de gegeven ruimte van regelgeving met anderen tot oplossingen komen;
  • Je bent een netwerker, representatief, een teamspeler en beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Je hebt kennis en affiniteit met processen en procesgericht werken;
  • Je bent een generalist die werkt als een spin in het web bij de afhandeling van de vergunningen, meldingen en vooroverleg plannen;
  • Je stuurt op een goede dienstverlening, korte doorlooptijden en een integraal besluit;
  • Je bent resultaatgericht, proactief, flexibel, werkt en denkt integraal en beschikt over gevoel voor ambtelijke, politieke en bestuurlijke verhoudingen;
  • Je kunt omgaan met conflictsituaties, maar blijft klantvriendelijk;
  • Tenslotte ben je iemand die het initiatief toont, verantwoordelijkheid neemt, lef heeft en je kunt je inleven in een ander;
  • Onze kernwaarden zijn: omgevingsgevoelig, verantwoordelijk, dienstverlenend, samenwerkend en zelfreflectief.

Organisatie

Organisatie

Bij Juridisch ZZP zetten we ons in voor professionals die excelleren in hun vakgebied en hun verantwoordelijkheid serieus nemen. Wij geloven dat goed zorgen voor onze mensen leidt tot succes voor het hele bedrijf. Met een transparant en rechtvaardig businessmodel belonen we deze generatie ZZP juristen naar behoren. We bieden meer autonomie, variatie en inkomsten, waardoor we een aantrekkelijke werkgever zijn voor hoogopgeleide specialisten. Ons sterke netwerk bestaat uit toegewijde professionals, waardoor wij de ideale partner zijn voor kennis en expertise.

Midlance constructie

Met onze Midlance constructie hebben wij de perfecte oplossing en profiteer je van:

  • Behoud je ondernemerschap
  • Pensioenopbouw en vakantiedagen
  • Geen risico op schijnzelfstandigheid (Wet DBA-proof!)
  • Basissalaris van €2.500 bij geen opdracht 

Werk als zelfstandige, maar mét zekerheid! Klik hieronder en ontvang meer informatie over onze Midlance constructie.

 

Lees meer

(opleidings)eisen

  • hbo

Wensen

  • Je beschikt over de genoemde competenties en past bij de kernwaarden van de gemeente; (28%)
  • Relevante werkervaring als Casemanager Omgevingsverzoeken zoals omschreven in de werkzaamheden; (15%)
  • Een afgeronde hbo opleiding; (15%)
  • Aanvullende opleidingen ABW-1 (Ambtenaar Bouw- en Woningtoezicht); (15%)
  • Ervaring in de regio van Utrechtse Heuvelrug is een pre; (10%)
  • Je De kandidaat beschikt over een eigen mobiele telefoon en laptop; (10%)
  • Beschikbaar voor gesprekken op donderdag 15 mei vanaf 14:30; (5%)
  • Het cv is voorzien van referenties (naam, functie en contactgegevens referent). (2%)

KO eisen

Informatie

  • Aantal uur per week 36 uur
  • Van 26 mei 2025
  • Tot 31-12-2025 (uiterlijk 31-12-2027)
  • Geen max. uurtarief

Extra informatie

Gesprekken zijn donderdag 15 mei vanaf 14:30 uur ingepland.

  • 1. Binnen 1 werkdag reactie
  • 2. Introductie bij de opdrachtgever
  • 3. Aan de slag
WE REAGEREN ALTIJD BINNEN ÉÉN WERKDAG
  • We kijken goed naar je cv en gaan na in hoeverre je past bij de opdracht. Is er een match?
  • Ook kijken we naar je gewenste tarief. In hoeverre is dit concurrerend?
  • Zodra alle seinen op groen staan, starten we het offertetraject. Dat doen we alleen als we denken dat je een goede kans maakt om de opdracht binnen te slepen. 
  • Twijfelen we of er een match is? Dan hoor je dat binnen één werkdag van ons.

 

De opdracht sluit 9 mei 2025. We ontvangen graag je reactie uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum van de opdracht.
Inschrijven

Let op! Dit betreft een midlance vacature, geen ZZP opdracht.

Gegevens
Uurtarief
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Copyrights © 2025 All Rights Reserved by Juridisch ZZP